Personal Training

Personal training Hoofddorp bij PhysIQ

Als je op zoek bent naar Personal Training in Hoofddorp kun je nu stoppen met zoeken. Bij PhysIQ zit jij dan namelijk helemaal goed. De ene persoon heeft simpelweg een stok achter de deur nodig om op consistent niveau te trainen, de ander wil graag slank zijn en een prachtige gevormde jurk dragen op haar bruiloft. Sommigen willen gewoon graag afvallen. Ongeacht wat je wensen zijn, kan een personal trainer Hoofddorp van PhysIQ veel voor je betekenen. 

Voordelen van personal training Hoofddorp

Met personal training van PhysIQ Hoofddorp kun je 24/7 terecht voor al jouw sportieve vragen. De personal trainer wie jou gaat helpen om jouw doelen te behalen doet dat op zowel fysiek als mentaal gebied. Samen met jouw personal coach bepaal jij wat jouw exacte doel is of wat jouw doelen zijn. Vervolgens stellen de sportexperts verscheidene schema’s voor je op. Denk bijvoorbeeld aan een

  • trainingsschema;
  • voedingsschema en;
  • een slaapritmeschema.

Daar stopt het echter niet, want zoals je ziet staat naast je fysieke groei ook jouw mentale gesteldheid centraal. Een consistent dag- en weekritme geeft je lichaam de mogelijkheid om op de juiste momenten uit te rusten zodat jij weer kunt gaan strijden voor jouw sportieve doelen. Een sterk zelfbeeld is ook een kernpunt van mentale groei. Personal training Hoofddorp is in zekere zin dan ook een sessie therapie, omdat de personal trainers van PhysIQ je motiveren om vertrouwen te hebben in jezelf.

Het nut van een voedingsschema

De reden dat personal training Hoofddorp gepaard gaat met goede voeding door middel van schema’s is vrij simpel. Voeding is een concept, breder dan velen denken. Lichaamsbouw, fysieke doelen, soorten voedingsstoffen en praktijkrealisatie zijn allen variabelen. In andere woorden heeft iedereen een andere soort voeding nodig voor wat zij doen en wat zij willen behalen.

Een eenvoudig verschil is dat tussen afvallen en spiermassa opbouwen. Om af te vallen is het bijvoorbeeld belangrijk om vetten, koolhydraten en suikers te vermijden. Als jouw doel is om spiermassa te kweken, heb je echter juist veel koolhydraten en voornamelijk eiwitten nodig. Jouw lichaam kan namelijk geen extra weefsel aanmaken als jij het niet genoeg voedingsstoffen aanbiedt.

Wacht niet langer en wordt de beste versie van jezelf met personal training van PhysIQ!

Wacht niet langer en meld je aan voor een gratis intake!

Vul onderstaand formulier in. We nemen binnen 1 werkdag contact met je op voor een persoonlijke kennismaking.

NIEUW: 30 day Tabata lunchbreak challenge!

Leuk hoor al dat thuiswerken, maar we weten allemaal dat de hele dag zitten écht niet goed is voor onze gezondheid!

Lees meer
Meer nieuws
  • Online Coaching

    Online Coaching

    Met het online coaching programma van PhysIQ ontvang je jouw persoonlijke trainings- en voedingsadvies digitaal en ga je hier zelfstandig mee aan de slag.

    Read more